Založ si blog

Aj vy riešite somariny ?

Určite sa Vám stáva, že zabijete kopu času riešením blbostí a nakoniec ich ani nevyriešite. Na jednom zahraničnom blogu som videl skvelú schému podľa ktorej sa snažím žiť a naozaj je život krajší.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Čo viac k tomu dodať ? Snáď len toľko, že samozrejme veci niesu len čierne a len biele, ale v mnohých prípadoch Vám to vie ušetriť čas, starosti a vrásky.

Podnikanie krok po kroku. 1. časť – nápad

11.09.2011

Rozhodol som sa založiť svoj vlastný seriál o podnikaní. Čítal som na jednom blogu o človeku, ktorý sa rozhodol podnikať od úplného začiatku a každý jeden svoj krok zdokumentovať v blogu. Tento nápad a podanie sa mi veľmi zapáčilo a keďže som asi len pred mesiacom otvoril obchod, tak som sa rozhodol spraviť podobný blog. Hneď na začiatku sľubujem, že si nikde v [...]

Môže pitie kávy skutočne škodiť Vášmu organizmu?

03.09.2011

Čo vás ráno preberie najskôr? Ranná sprcha, výdatné raňajky alebo hrnček čerstvo voňajúcej čiernej kávy? Možno aj vy denne siahate po tomto čiernom nápoji, aby vás postavil „na nohy“ do nového dňa. Pravdepodobne však neviete, že pitie nekvalitnej kávy vás skôr zrazí „na kolená“. Uprednostňujete peniaze alebo svoje nenahraditeľné zdravie? Pri výbere [...]

Príprava ľadovej kávy doma

31.08.2011

Pri výrobe sa použila zrnková káva. Je dobré používať čerstvé suroviny, pretože chuť takto spravenej kávy je úplne niekde inde, než chuť instantnej. Kávu som pomlel tesne pred použitím a tak mi zostala aróma a chuť. Ak máte doma pomletú kávu a nieje dobre zabalená, tak takáto káva stráca arómu a chuť už po pár dňoch. Želám príjemné kávičkovanie 🙂 [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko vraj dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

coffeein

Môj blog je o všetkom čo prežívam. Budem písať pozitívne články, ale občas to budú aj negatívne. Život je už raz taký...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 28717x
Priemerná čítanosť článkov: 5743x

Autor blogu

Kategórie